News

hai semua..dah seminggu aku x postkan tutorial baru..sekarang aku agak bz sikit disebabkan final exam aku yang semakin hampir...maybe lepas final aku akan start publish tutorial semula...


Tajuk:Adobe Illustrator (AI)

selain daripada photoshop,software yang paling aku suka adalah illustrator..
hmm..bagi yang berminat kepada illustrator aku ader link web yang besh..dulu2 aku refer kat web nih masa mula2 explore AI .

webmaster bagi laman web nih adalah Nick La dan dia menetap di Toronto.Nick merupakan seorang graphic/web designer...apa yang paling aku suka pasal web ini adalah background dier yang cun abes..!!jom la view..klik kat link bawah..mari2..

www.ndesign-studio.com



nih pun laman web dier
www.webdesignerwall.com

0 Responses to "News"

Post a Comment

Type your comment here, I'll try my best, to reply!