PAINT.NET

aku nak review satu lagi freeware image editing..sebelum nih aku pernah postkan pasal GIMP..kali nih aku nak post pasal PAINT.NET.sesuai untuk editing gambar bagi pengguna biasa..

kat bawah nih interface bagi paint.net..simple dan mudah..lebih kurang macam microsoft paint(tapi lebih advanced)..siap ade layer palet lagi..lepas 2 ader mode filter,adjustment(level,curves,black and white,hue saturation,sepia,invert color.auto level)...selain itu ada layer history(unlimited undo-perghh..kalau la photoshop cam 2 gak..kan besh)

kalau berminat bolehla download kat link nih.PAINT.NET

sila klik untuk view image yang lebih besar



p/s:CAITLIN-THANKS YOU VERY MUCH FOR THE STOCKPHOTO..

gambar asal



gambar yang telah aku edit menggunakan paint.net



gambar asal



gambar yang telah aku edit menggunakan paint.net



0 Responses to "PAINT.NET"

Post a Comment

Type your comment here, I'll try my best, to reply!